به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت YCM وای سی ام یا سوپرمکس ، تولید کننده انواع فرز cnc ، تراش cnc و ... ، تایوان

شرکت YCM وای سی ام ، تولید کننده انواع فرز cnc ، تراش CNC و ... ، تایوان

 

 

 

شرکت YCM در سال 1954 با نام Yeong chin machinery industries co.,Ltd در تایوان تاسیس شد. عمر فعالیت این شرکت بزرگ صنعتی به عنوان یک پیشتاز در تایوان نزدیک به هفتاد سال میباشد. فعالیت تخصصی این شرکت در زمینه انواع ماشین های ابزار صنعتی میباشد. شرکت YCM در مقیاس جهانی به عنوان تولید کننده ای برتر محصولاتی با دقت بالا ، استقامت بی نظیر و دوام بسیار بالا شناخته می شود. با بیش از هفت دهه تولیدی در زمینه ماشین ابزار ، امروزه شرکت YCM ، توانسته است به یک زیر ساخت محکم و قابل اتکا تبدیل شود.

 

 

توسعه ی روز افزون بر اساس شناخت نیازمندی های مشتری در سطح بین المللی ، همواره به عنوان یک ایدولوژی اصلی و اساس برای YCM بوده است. YCM مفتخر به دریافت اولین استاندارد ISO-9001 تضمین کیفیت و همچنین استاندارد ISO-14001 در سیستم محیط زیست ، در تایوان است. YCM مدعی تولیدات ، خدمات پس از فروش و زمان بندی مثال زدنی در سطحی بین المللی است.

 

 

YCM مدعی است که این شرکت تنها شرکتی در کل تایوان است که تمام فرایند ریخته گری تحت نظارت مستقیم و به شکلی بومی انجام میگردد.  علاوه بر این ، شرکت YCM کل فرایند تولید را تحت کنترل کیفیت دقیق بر روی ساخت ماشین آلات ، ماشین کاری ها ، مونتاژ ، بسته بندی و غیره مدیریت می نماید. به واسطه ی همین فعالیت و مدیریت دقیق ،  دستگاه های شرکت YCM بسیار قابل اطمینان هستند چرا که در فرایند از ابتدا تا انتها در مجموعه ی تولید شرکت ساخته و پرداخته میگردد.

 

ریخته گری :

شرکت YCM ، سرمایه گذاری وسیعی در منابع و نیروی انسانی به منظور نوآوری در فناوری های تولیدی و ساخت ماشین های ابزار خود ، انجام داده است. تاسیسات تخصصی از کشور آلمان به منظور این بهره وری استفاده شده است و در این فرایند از استاندارد های روز دنیا همچون میهانایت (Meehanite) بکار گرفته می شود. YCM به واسطه ی تجهیزات با کیفیت بالای وارداتی از آلمان ، کیفیت قطعات و در مجموع ماشین های عرضه شده به مشتریان را تضمین مینماید. تمام خط ماشین کاری در محیطی با دمای کنترل شده ، تکمیل می گردد تا کیفیت و دقت فوق العاده حفظ شود. هر قطعه ی ریخته گری آزمایش های مختلفی مانند high-pressure spray   همچنین Annealing و آزاد سازی تنش به منظور اطمینان از پایداری آنها ( قطعات ) انجام میگردد.  

 

 

 

ماشین کاری :

 فرایند های ماشین کاری با استفاده از ماشین آلات ساخت YCM انجام میگردد . این روشی مستقیم و بدون انحراف به منظور رسیدن به نتایج صحیح در روند تولید میباشد.

 

 

 

اندازه گیری :

به منظور تحقق ساخت و تولید در ابعاد وسیع در صنایع مختلف ، YCM هر قطعه ی تولیدی را به تفکیک و با دقت تحت کنترل کیفی دقیق ، بررسی و امتحان می نماید.

 

 

 

اسپیندل :

از آنجایی که اسپیندل به عنوان هسته ی اصلی ماشین ابزار شناخته می شود ، YCM بر اهمیت توسعه و تولید آن تاکید دارد. YCM  گواهینامه سیستم تضمین کیفیت ISO-9001 توسط دفتر استاندارد ، وزارت امور اقتصاد در تایوان را به عنوان اولین تولید کننده تایوانی دریافت کرده است .

 

 

فرایند تولید :

خط مونتاژ تقسیم شده به مراحل مختلف در شرکت YCM با نوآوری خیره کننده ای اجرا میگردد. هر مرحله دارای وظایف منحصر به فرد و پرسنل مونتاژ ماشین آلات cnc است. با انجام این کار ، خط مونتاژ به راحتی مدیریت می شود و زمان تحویل دقیق تضمین می گردد.

 

 

 

هنر شابر زنی ( scrapping) :

صنعت شابرزنی یکی از بزرگترین دارایی و ثروت ها در صنعت ماشین ابزار محسوب میگردد. برای اینکه سطح مورد نظر را صاف و روان کنیم ، به شکل هنر دست و مکرر با تکنیک هایی که نسل به نسل ارتقاء یافته و بروز تر شده است ، ساخته و پرداخته می شود. در شرکت YCM تاکید میگردد تمام سطوح تماس می بایست حداقل 20 نقطه در هر اینچ مربع و 40% از بخش تماس ، شابرزنی شود.

 

 

 

تحقیق و توسعه :

در پاسخ به رقابتی نزدیک و شدید در سراسر جهان ، تبدیل شدن به تکنولوژی های نسل چهارم بسیار ضروری است. با توجه به این روند ، شرکت YCM تلاش زیادی در یکپارچه سازی مدیریت تولید ، ماشین های هوشمند و اتوماسیون انجام داده است. این شرکت بزرگ صنعتی همگام با توسعه فناوری های روز در جهت توسعه نیاز مشتری از هر حیث تلاش می نماید ، به عنوان ساخت و مونتاژ ماشین آلاتی است که در فضایی محدود تر ، بهره وری بیشتر برای مشتری و صنعتگر ایجاد و فراهم نماید.

 

 

 

محصولات :

شرکت YCM انواع مختلفی از ماشین های ابزار را تولید مینماید که از جمله میتوان به انواع دستگاه ای فرز cnc  ، تراش cnc  ، فرز های دروازه ای ، فرز های cnc پنج محور و بسیاری دیگر اشاره کرد.

 

 

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه ی شرکت خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.